Çanakkale Gezileri

Çin aşısı ne zaman geliyor?

THY yolları tarafından yapılan açıklama Türk halkına müjdeli bir haber geldi. 31 Aralık 20:05 saatli Pekin İstanbul THY uçuşu ile ilk parti aşının Türkiyeye gelmesi planlanıyor. 2020 Mart ayından günümüze devam eden pandemi süreci ülkemiz tedbirleri kapsamında kontrollü olarak devam ediyor. Uçuş detayları aşağıdadır: * Aşılar TK6175 30 Aralık seferi ile PEK-IST, * TK2170 31 …

Çin aşısı ne zaman geliyor? Devamı »

Çanakkale Turları – Gebze Çıkışlı

2019 yılı için Gebzeden Çanakkaleye direk turu için tarih maalesef bulunmamaktadır. Pamukkale turizme ait otobüsler ile Çanakkale’ye ulaşım sağlamanız durumunda Çanakkale merkezden her gün kalkan turlarımıza dahil olabilirsiniz. Hangi günler turumuz var Çanakkale merkezden feribot iskelesinden kalkışlı olarak haftanın her günü kesin kalkışlı Şehitlik turlarımız mevcut. Her çarşamba ve cumartesi günleri Gökçeada turları, her pazar …

Çanakkale Turları – Gebze Çıkışlı Devamı »

karabük çıkışlı turlar

Karabük / Safranbolu Çıkışlı Çanakkale Turu

Türkiyemizin kuzey bölgesinin batı karadeniz bölgesinde yer alan Karabük ilimizde yaşayanlar, öğrenciler, dernekler, şirketler vb gruplara özel yıl boyunca her gün kesin kalkışlı Çanakkale turları.. 102 yıllık zafere Çanakkale’ye gidiyoruz. Gezmeyen kalmasın diye seferber olduk.. Türk halkının hizmetindeyiz.. Karabük ilimizden çıkışlı konaklamalı 2 gün 1 gece Çanakkale turu için hemen arayın.. Detaylı bilgi ve rezervasyon …

Karabük / Safranbolu Çıkışlı Çanakkale Turu Devamı »

Diyarbakır Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi

16 kişi ve üzeri sayıya sahip gruplara özel talep üzerine düzenlenmektedir.!! “Biz sadece gezdirmiyoruz, Tarihi Yaşatıyoruz..!” Çanakkale Destanı Ruhu ile Çanakkale Şehitlik turu .. BİR HASRETTİR ÇANAKKALE Adını duyduğumuzda göğsümüzü kabartan, zafer sözcüğünün yanına en iyi yakışan, aklımıza geldiğinde hem gururlandığımız hem hüzünlendiğimiz,  yedisinden yetmişine ömrümüzde bir kez de olsa görmek istediğimiz bir hasrettir ÇANAKKALE.. …

Diyarbakır Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi Devamı »

Mersin Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi

Mersin Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi Devamı »

Seyhan (Adana) Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi

Seyhan (Adana) Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi Devamı »

Osmangazi Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi

“Biz sadece gezdirmiyoruz, Tarihi Yaşatıyoruz..!” Çanakkale Destanı Ruhu ile Çanakkale Şehitlik turu .. BİR HASRETTİR ÇANAKKALE Adını duyduğumuzda göğsümüzü kabartan, zafer sözcüğünün yanına en iyi yakışan, aklımıza geldiğinde hem gururlandığımız hem hüzünlendiğimiz,  yedisinden yetmişine ömrümüzde bir kez de olsa görmek istediğimiz bir hasrettir ÇANAKKALE.. Anadolu tarihinin ilk büyük savaşı olan Truva Savaşına ve son savaşı …

Osmangazi Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi Devamı »

Öğleden Sonra Şehitlik Turu

14:00’da başlangıç saatine göre Çanakkale’de GESTAŞ Feribot iskelesi önünde buluşuyoruz.  Ve Çanakkale Şehitlik ve Savaş alanları turumuza Harbe giriş ve Deniz Savaşı hakkında bilgilendirme ile başlıyoruz. “Ucuz Fiyat-Yüksek Kalite” hizmet politikamız ile Şehitlerimiz sırtından rant sağlamadan sizlere hizmet veremeye devam ediyoruz. #ŞehitlerSiziBekliyor Çanakkale şehitlik turu ara vermeden devam ediyor.. Çanakkale’nin uzman rehberleri ile Çanakkale turları.. …

Öğleden Sonra Şehitlik Turu Devamı »

Keçiören Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi

Keçiören Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi Devamı »

Çankaya Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi

Çankaya Çıkışlı Çanakkale Şehitlik Gezisi Devamı »