Bodrum Hareketli Çanakkale Turu

canakkale sehitlikleri

Türkiye’nin en güzide tatil merkezlerinden biri olan Bodrum’dan Çanakkale’ye butik Şehitlik, Truva ve Bozcaada Turu paketi

Turumuz 4 Gün 3 Gece olarak düzenlenecek olup, 1.gün Bozcaada, 2.Gün Truva ve Çanakkale Şehir Merkezi, 3.gün Şehitlikler ve Savaş Alanları gezisi, 4.gün ise sabahtan öğle’ye kadar yarım gün Deniz molası..

1.Gün Bodrumdan buluşma ve Çanakkale’ye hareket. Aydın Söke, İzmir, Edremit ve Ayvacık yolundan geçerek Çanakkale’nin Ezine ilçesine Geyikli Feribot İskelesine varıyoruz. Feribot ile ülkemizin köyü olmayan tek adası olan Bozcaada’ya geçiyoruz. Akşam saat 18.00’a kadar Bozcaada gezisi yapıyoruz. Akşam feribotuyla tekrar Geyikli’ye geçiş ve Çanakkale merkezde bulunan otelimize giriş yapıyoruz.

2.Gün sabah kahvaltısından sonra Truva Antik kenti gezisi için Çanakkalenin 30 km. dışında bulunan antik kent bölgesine geliyoruz. Tur sonrası öğle yemeği için Çanakkale kordonda olan Restaurantamıza geliyoruz. Öğle yemeği sonrası Çanakkale Şehir merkezinde bulunan Çimenlik Kalesi, Nusrat Mayın Gemisi, Aynalı Çarşı, Troy filminde kullanılan ve kordonda olan tahta atı geziyoruz. Gezi sonrasında serbest zaman.

3.Gün sabah kahvaltımız sonrasında Çanakkale Alan Başkanlığı bölgesinde bulunan Şehitlikler ve Savaş alanları gezisi için feribot ile Eceabat’a geçiş yapıyoruz. Savaş kronolojisine göre tüm noktaları gezdikten sonra 17.00 feribotuyla Çanakkale’ye geri dönüyoruz.

4.Gün sabah kahvaltı sonrasında otelden ayrılıyoruz. Ve güzelyalı bölgesinde bulunan ÇOMÜ Dardanos yerleşkesi plajından denize giriyoruz. Öğle saatlerinde turumuz bitiyor ve Bodruma hareket ediyoruz..

İnternet sitemizde bulunan turlar dönemsel olarak değişiklik gösterebilir.
Acentamızın turlarına katılmak isteyen misafirler sitemizin en alt kısmında yazan uyarıları okumuş ve kabul etmiş sayılacaktır.

1 yıldız2 yıldız3 yıldız4 yıldız5 yıldız (1 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: strong>5,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)

Yazar hakkında

Serhat Ozcelik

Soru sor

3.608 kez görüntülendi
Merhabalar, 7/24 aktif WhatsApp hattımızdan destek alabilirsiniz!